Evlilik Gelinlik Düğün Pırlanta Planlama Sitesi
Deutsche Version von Dugunum.Com English Version of Dugunum.Com Yapraklar dökülebilir,güller solabilir herkes seni unutabilir.ama ben ASLA.. Nazar Değmesin, İnşallah.
Gelinlik | Damatlık | Mücevher | Abiye | Davetiye | Ayakkabı | Çeyiz | Gelin Kuaförleri | Damat Kuaförleri | Gelin Damat Makyajı
Tekneler | Düğün Mekanları | Davet Dekorasyon | Düğün Müziği | Catering | Fotoğraf-Video | Havai Fişek Konfeti | Gelin İç Giyim
Çiçekçiler | Düğün Pastası | Nikah Şekeri | Gelin Arabası | Dans Dersleri | Ev Dekorasyonları | Beyaz Eşya | Balayı | Mobilya
Ev Elektroniği | Sünnet Düğünü | Palyaço & Sihirbaz | Çocuklarımıza  | Reklam | Ana Sayfa | Düğün Firmaları
facebook_banner_dugunum_com.jpg

    Sevdiğiniz erkekle büyük bir aşk yaşıyorsunuz ve çok mutlusunuz. 
Evlenmemeniz için hiçbir neden yok gibi görünüyor, ama o hiç oralı olmuyor. 
                  O zaman iş size düşüyor... 



Hiçbir kadın sevdiği ve birlikte olduğu erkeğin "kız arkadaşı" veya "sevgilisi" olarak kalmak istemez. Kadınlar mutlu bir geleceğin hayalini kurarken, erkekler genelde kaçacak delik arar.

evlilige-ikna-etmek.jpg



Peki bir erkeği evliliğe ikna etmek için ne yapmak gerekir? Onları biraz olsun tanımaya çalışırsanız, en kısa zamanda nikah davetiyelerinizi bastırmaya başlayabilirsiniz! 


Harekete geçmesini sağlayın 

Erkeklerin "zaman kavramı" olmadığını belirten uzmanlar, onların birçok durumda olduğu gibi, evlilik konusunda da bir kadının desteğine ihtiyaç duyduklarını söylüyorlar. 

Bu, onların romantik olmadıkları veya bir kadına bağlanmak istemedikleri anlamına gelmiyor. Uzmanlar, erkeklerin kadınlardan daha yavaş olduklarını, bu nedenle ilk adımı kadınların atmasının daha olumlu sonuçlar doğuracağını belirtiyorlar. 

Bu durumda sevdiğiniz erkeği harekete geçirmeniz gerekiyor. Ona romantik olma fırsatını verin. 

Baskı yapmadan evlilik konusunu açın ve sorumluluk alabileceğini hissettirin. 

Çünkü belli etmeseler de, her erkeğin içinde romantik bir kahraman yatıyor ve keşfedilmeyi bekliyor... 

Onu cezbedin 

Sevdiğiniz erkeği aşka boğuyorsunuz, yemeğini, alışverişini yapıyor, arkasını topluyorsunuz, kısacası bir dediğini iki etmiyorsunuz. 

Belki siz bunları "iyi niyetle" yapıyorsunuz, ama farkında olmadan onu kaybediyorsunuz. 

Sevgilisi tarafından bu kadar çok şımartılan erkeklerin evliliğe sıcak bakmadığını söyleyen uzmanlar, kadınların yüzde 80?inin, "çok fazla üstüne düştüğü" için sevdiği erkeği kaybettiklerini belirtiyorlar. 

Aşırı ilgi gören erkekler, kendilerini daha değerli görmeye başlıyor ve ilişkiden sıkılıyorlar. 

Böyle bir durumda kadınların biraz gizemli, tembel ve vurdumduymaz olmaları gerekiyor. 

Çünkü erkekler keşfetmeyi seviyor... 

Başarıyı garantileyin 

Flört döneminde sevgilisiyle mutlu olan erkeklerin çoğu, evlendikten sonra bu rüyanın sona ereceğine ve büyünün bozulacağına inanır. 

Oysa yapılan araştırmalar; evlilikte hem seks hem de sosyal hayatın daha aktif olduğunu gösteriyor. 

Ayrıca evli erkekler işlerinde daha başarılı oluyor ve daha iyi iş teklifleri alıyorlar.

Sevdiğiniz erkeği evliliğe ikna etmeden önce, onu evliliğinizin başarılı olacağına dair inandırmanız gerekiyor.

Birlikte oldukları kadının kendilerini olgunlaştırdığına inanan erkekler, evliliğe daha sıcak bakıyor. 


Annesinin kalbini fethedin 

Belki sizin "en iyi arkadaşınız " olmayacaktır. Ama evlenmek istediğiniz erkeğin annesinin sevgisini kazanmanız çok önemli. 

Çünkü erkeklerin hayatındaki ilk ve dolayısıyla en önemli kadın daima anneleridir. Onların sözüne güvenir ve söylediklerine önem verirler. 

Çünkü annelerinin, kendileri için en iyi olanı istediklerinden emindirler. Eğer sevdiğiniz erkekle evlenmek istiyorsanız, annesiyle işbirliği yapmayı göze almanız gerekiyor. 

Hem yemek tarifleri dinlemek ve aile fotoğraflarına bakmak o kadar da korkulacak bir durum değil. 

Unutmayın; bunların sonucunda oğlu sizin olacak! 

Onu spora teşvik edin 

Erkeklerin çoğu spora çok meraklıdır. 

Bu nedenle spor yapan kadınlar onları her zaman cezb eder. Ama siz spor yapmıyorsunuz ve yapmayı da sevmiyorsunuz, bu durumda onu spora teşvik etmeniz gerekiyor. 

Örneğin sevgilinize uyan bir spor dalı tercih edebilir ve onu bu sporu yapmaya ikna etmeye çalışabilirsiniz.

Kendisinin bir şeyler başarabileceğine inandırılan erkekler, daha çabuk teslim olurlar. 

Bunun yanı sıra uygulayabileceğiniz çok basit yöntemler de var:

Tuttuğu takımın futbol veya basketbol maçına bir bilet alın, önüne koyun ve olacakları seyredin! 

Evlilikten söz etmeyin 

Hiçbir ilişki yarın bitecek veya illa evlilikle sonuçlanacak diye başlamaz. 

İlişkinin başında evlilik lafını duyan erkekler genelde kendilerini huzursuz hisseder. 

Bu nedenle bir süre için evlilik konusunu rafa kaldırmanız gerekiyor. 

Sevdiğiniz erkeği "doğru erkekle" evlenmek istediğiniz konusunda ikna etmelisiniz. 

Henüz evlenmeyi düşünmediğinizi, ileri bir zamanda belki bu konuya sıcak bakacağınızı ona mutlaka hissettirmelisiniz . 

Genelde erkekler ulaşılamayanın peşinde koşmayı sever ve ona ulaşmak için çaba gösterirler. 

Birlikte olduğunuz erkek evlilik meraklısı olmadığınızı hissettiği anda da "pat " diye evlenme teklif edecektir. 

Sonuç olarak zafer sizin olacak! 


Bu erkeklerle asla evlenmeyin! 

Maddi konularda tek başına sorumluluk almaktan kaçınan ve mutlaka sizin de aile bütçenize katkıda bulunmanız gerektiğini söyleyen erkekler.

Sadık olmayan erkeklerden uzak durun. "Çapkınlık erkeğin elinin kiridir" sözüne kendinizi inandırmaya çalışmayın.

Sizinle paranız için evlenmeyi kabul eden bir erkekten kaçının.

Evlilikten önce sizi yoğun bir seks hayatı konusunda ikna etmeye çalışan erkeklerden uzak durun.

Sofra adabını veya giyinme tarzını beğenmediğiniz bir erkekle evlenmeyi aklınızdan geçirmeyin. "Evlendikten sonra ben onu yola getiririm" mantığıyla hareket etmeyin.

İhtiyaçlarınızı kulak arkası eden ve size zaman ayırmayan bir erkekle asla işiniz olmamalı.

"Sen anlamazsın" sözleriyle başlayan cümleler kullanan erkekler de maalesef evlenilmeyecek erkekler arasında bulunuyor. 

 
Yorumlar
bence burdakiler kesinlikle doğru ama anlamdıım şey flört ederken ondan uzuakmı durmalıyız ona yakınlaşmamalımıyıs peki?...18-Cansu-sakarya-01,07,2007
bu bayanlar varya hayat hem musterek derler evlendıkten sonrada yan gelıp yatarlar evlılık ıkı ınsanın bırlıkte hayat mucadelesını beraberce tum zorluklara karsı beraberce kafa tutmak zorluklara karsı beraberce goguslemek değilmidir yoksa evlılık 5 ay evlı kalıp ta sorumluluklardan korkup kacma sanatımıdır ?...27-Eskalede-istanbul-18,05,2007
bunlar çok mantıklı şeyler ama duygular ön plandayken malesef evlenmeyeceğimizi bile bile onunla beraber olabiliyoruz.yalnız nasıl harekete geçerek bu işi evlilikle sonuçlandırırım bilmiyorum...fatma-istanbul-20,02,2007
tanıstıgınız ilk günlerde sık sık seni seviyorum diyen erkeklerle asla evlenmeyin..o zaten sizle evlenmeyi düşünmüyordur...sadece gönül eglendiriyor.buna inanın.gercekten seni seviyorum demesi için sizi uzun bi süre boyunca tanıması gerekmez mi..lale-19-06-2006

Yorumlarınız

 112.Yorumcu, gizem, adana... 17/04/2012, 16:35
bence erkeklere hiç güvenilmez çnkü hep bir kız sizi kıskanıp erkaği sizden almaya çalışır ama eğer tamtersi bir erkek sizden hoşlanıyor ama siz ondan hoşlanmıyorsanız çözüm çok kolay onu beğendiğiniz erkeğin yanına götürüp aşalayın ve herşeyi anlatın eğer yetmiyorsa ona senden hoşlanmıyorum ve sen sadece bir arkadaşımsın diye nazikçe belirtin ayrıca beğendiğiniz erkek bundan dolayı size karşı bir sıcaklık hisseder ve istediğiniz aşkı yaşamış olursunuz...:)
 111.Yorumcu, aysun, izmir... 13/04/2012, 15:59
kaçan kovalanır yada aramazsa aramayın diyorsunuz da ya gelmezse dönmezse aramazsa!!!! her zaman beklemeyen bizmi olacağız....
 110.Yorumcu, serkan, ant.... 19/03/2012, 09:00
ben de sevidiğim (sevdiğimi zannettiğim) birinden telefon numarasını istedim. int. yazışmak olmuyordu diye. olmaz dedi sonrada bir türlü toparlayamadım gitti. :-) en kalbi duygularımı ifade etmeye çalıştım ama olmadı. 1 ay geçti aradan neredeyse. sanırım unutmalı dimi..
 109.Yorumcu, sem, izmir... 10/03/2012, 13:40
Şimdiki erkeklerde hiç evlenecek **t yok. O yüzden en iyisi yaşça olgun erkekler. Bir onlar kıymet bilir. Şimdikiler iddaadan, toptan, diziden sevdiği kadını görmüyor. Üstelik çoğu da kadın düşmanı zaten. Sevgilinizin evlenmeye niyeti yoksa direkt ayrılmak en mantıklısı. Ya da elinizin altında tutun. Köpeğiniz olsun ancak. Sonra da basın tekmeyi kızlar.
Not: 6 yıllık ilişkim bu yüzden bitti.
 108.Yorumcu, betül, tokat... 08/03/2012, 12:56
arkadaşlar ben de aynı dertteyim.. bir yıllık bir ilişkim var. ama herşeyi zaman bırakalım diyor erkek arkadaşım. sinirlerim çok bozuluyo. onu çok seviyorum bitiremiyorum daa.. bana yardım edin :-(
 107.Yorumcu, ceo07, ankara... 04/03/2012, 22:45
kızlar siz hepiniz hastasınız nedir bu evlenme merakı ya erkekleri sık bogaz etmeyin her lafın arasına bir evlilik lafını sokmayın bunaltmayın ya resmen kafayı yemissiniz bu yazıyı okuyorsanız bu dediklerimi aklınıza yazın yoksa daha cok kaybedersınız sevdıgınızı
 106.Yorumcu, kırık_klp, konya... 02/03/2012, 18:50
:oops:>-(:-(:-o>-(:oops:
 105.Yorumcu, Sibel, Bursa... 27/02/2012, 18:59
8 yillik evli bir bayanim. Tek bir soyleyecegim var. Bir erkek sizi gercekten seviyorsa, kafanizda acaba beni seviyor mu, benimle ilgili ciddi dusunuyor mu diye sorular olmaz. Sevgisini gosterir, uzerinize titrer. Kismetse hersey kolayca olur, kismet degilse olmaz. Bir iliskide yuzun guluyor mu, mutlu musun onemli olan o. Mutlu degilsen yol ver gitsin. Eminim seni mutlu edecek baskalari vardir. Dunya seceneklerle dolu. Bir kisiyi saplanti haline getirmek akillica degil. Bence siz o insanla evlenmek istiyor musunuz once ona karar verin. Evlilik cok ciddi birsey, size gercekten uygun olan cok iyi anlastiginiz kisiyle evlenin. Dusunmeden karar vermeyin, en az bir yil flort edin.
 104.Yorumcu, sehri, istanbul... 24/02/2012, 19:27
Merhaba,

Erkek arkadaşımla aynı iş yerinde çalışıyorduk.İlk başlarda beni ikna etmek için elinden geleni yaptı.Daha sonra bir gün bana ayrılmak istediğini söyledi. Neden diyince '' biz anlaşamıyoruz.Nasıl evlenecez.Sen evlilik bekliyorsun.Beni tuzağa düşürmeye çalışıyorsun'' dedi.Bende gurur yaptım.Benim evlenmeye niyetim yok dedim.Çok seviyordum ayrılmadık devam ettik.Beni daha iyi tanıyınca evlenmek ister zaten diye düşünüyordum. 3 yıl geçti.Adam her gördüğü gelin arabasına cenaze namazı diyordu. Zaman geçti benle birlikteyken iş yerinde başka kadınlarada kur yaptığını öğrendim.Ayrıldım.Siz siz olun hasta flörtöz erkeklerden uzak durun.Evlensenizde hayır gelmez onlardan
 103.Yorumcu, aydil, ankara... 09/02/2012, 13:32
Ve Son Söz\\\'ü Hep Alın Yazısı Söyler....!arkadaşlar her şeyin hayırlısını isteyin olmuyorsa zorlamamak gerekir belkide hakkımızda en hayırlısı budur.bu yüzden sabır her şeyin ilacı
RABBIM her gönlü güzele hayırlı kapılar açsın inşallah.
 102.Yorumcu, denizzz, izmir... 05/02/2012, 14:32
Seven erkek ''evlen'' der zaten ayaklara kapanıp, bundan gerisi de boştur taktiği yoktur maalesef... Yıllardır beraberseniz ve teklif etmiyorsa boşverin derim çünkü o yıllar boyunca yaşanmış, yaşanmıştır, evliliğe birşey kalmamıştır. Evlilik de zordur arkadaşlar, benim gibi 1 çocukla kalıverirsiniz sonunda, yani herşeyin bitişi olarak değil de başlangıcı olarak görmeliyiz evliliği kanımca...
 101.Yorumcu, Zge, İstanbul... 04/02/2012, 00:25
93. yorum çok güzel özetliyor olayı.

Benim de 1 yıldan uzun bi ilişkim var ilk zamanlar çok yıpratıyordum kendimi sonra bi baktım kendime yapmışım ne yaptıysam. Akışına bıraktım. Arayınca konusuyorum. Güler yüzümü ve samimiyetimi hiç eksik etmedim ve artık işler tam da benim istediğim gibi ;-)

Yorumları okuyunca şöyle bi yaşadıklarımı da göz önünde bulundurarak yapılması gereken bi kaç şeyi maddeler halinde yazıyorum kızlar B-)

Kural1: O günde üç kere arıyorsa sen bi kere ara.

Kural2: Yorma, saçma kıskançlıklarla boğma.

Kural3: Hep neşeli ol yanında. Günlük hayatta yaşadığın olumsuzluklardan olabildiğince uzak tut onu ki senin yanında huzur bulsun.

Kural4: Ona kesinlikle en sevdiğin tatlıyı kendi ellerinle yap, çok hoşlarına gidiyor çünkü :-D

Kural5: Olabildiğince çok şey paylaş, zevklerine ortak ol.

Kural6: Hep onunmuş gibi ama her an gidecekmiş gibi ol.

Kural7: Her açıdan seni istemesini sağla. Ne bileyim işte kulağına size özel cümleler fısılda.

Kural8: Her erkek annesini tapar derecede sever. Annesiyle de sohbet et. Ondan örgü örmeyi öğren mesela.

Kural9: Başka erkeklerden bahset. Erkekler rekabeti sever. Tek sahibinin o olduğunu düşündür ama rakiplerinin her zaman varlığına inandır.
.
.
.

Buraya bi milyon madde yazılabilir ama hiç gerek yok arkadaşlar olacaksa zaten kendiliğinden oluverir herşey sadece biraz zaman, biraz sabır ve en önemlisi emek gerisi çorap söküğü gibi gelir.
 100.Yorumcu, pelin, eskişehir... 30/01/2012, 07:10
:-omeraba benım ılıskım daha yenı ıkımızde evlenıp ayrıldık o ankarada ben esk 18de o geldı cumartesı kızımı alıp ben gıttım ankaraya bırlıkte eve alıs verıs yaptık o kızımla ılgılendı ben yemek hazırladım ve daha snra ellerınla kahvaltı hazırladı kızxıma yedırdı ama benı sevıyormu evlılık bana çok uzak dıyor ve aksam konusmamızda evde ızlerınız ver bombos dıyor ben onu çok sevıyorum ne yapıcam
 99.Yorumcu, Yol ayrimi, Balikesir... 28/01/2012, 01:36
Ah bunlarin hepsi bos ... Karakter meselesi. Sen köle de olsan, kendine köle de etsen degisen bisey Yok . Nasil kimse kimseye benzemiyosa herkes te herkes gibi davranip, davranilmaktan hoslanmiyo. Bakiyosun senin icin ölüyo,bakiyosun o kücük daglari Ben yarattim edasinda.bu tamamen kisilik meselesi ... Sadece dua edelim ki rabbim karsimiza kalbimizde yatan asik,mutlulugu,gelecegi versin .bencillik insanoglunun dogasinda var hepimiz benciliz Az cok, herkes ilgi görmek ister, en fazla ilgiyi gösterdiginin fazlasini bekler. Buna katlanan taraf vardir, birde katlanamayan taraf hepsi bu. Simdi Karar vermeliyiz, ya bu dengeyi kurucaz , ya fedakarlik yapicaz ya da kaybetmeye mahkum olucaz.. Sanirim en dogrusu karsimizdakinden istededigimizden fazlasini talep etmemek , ve en önemlisi herkesi (önce kendimizi) oldugu(muz) gibi kabullenmek.Allah hepimizin gönlüne Göre versin....
 98.Yorumcu, muce, istanbul... 27/01/2012, 13:57
benimde 1.5yıllık birlikteliğim var cok seviyorum onu sesini duymasam ölücekmiş gibi hissediyorum ama cok sık konuştuğumuz icin sıkıldığını söylüyor olgun ol diyo napıcağımı bilmiyorum yardım edin..kacmaya calışıyorum ama cok sevdiğim için başaramıyorum
 97.Yorumcu, asi, ADANA... 25/01/2012, 15:54
ERKEK ARKADAŞIM ABİLERİNİN BASKISI YÜZÜNDEN BENİ BIRAKTI ACABA BANA DÖNER Mİ TEKRAR?
 96.Yorumcu, UKALA, İSTANBUL... 17/10/2011, 15:49
BAKIN Bİ ERKEKLE ÇIKIYOSUNUZ AŞK SEVGİ HER NEYSE HANGİSİNİ HİSSEDERSENİZ HİSSEDİN EVLENMEYE İKNA ETMENİN Bİ TEK YOLU VAR SİZİNLE BİRLİKTEYKEN SENİ SEVİYORUM SANA AŞIĞIM SENSİZ YAŞAYAMAM DER FAKAT SONRA ARTIK SIKILIR ÖNEMLİ OLAN SİZİNLEYKEN HUZUR BULUYORUM DEMELİ VE GERÇEKTEN HUZUR BULMALI ÇOK SIKIŞTIRMAK İLİŞKİYİ VICIK VICIK YAPMAK DEĞİL ARADA ÇOCUK OLUN AMA CİDDİ KONULARDA İYİ TAVSİYELER VERİN MESELA KÖTÜ Bİ ALIŞKANLIĞI VARSA BIRAKMASINI SAĞLAYIN BU ONU GERCEKTEN DÜŞÜNDÜNÜZÜ SAĞLICAK ERKEK SADECE ŞEVKAT İSTER KARŞILIĞINDA SİZE AŞKINI VERİR
 95.Yorumcu, serpil, şanlıurfa... 08/10/2011, 22:50
mrb benimde 6 yıldır çıktığım biri var beni sevdiğini biliyorum ama nedense bir türlü evlilik konusunu açmıyo sebebini bir türlü anlayamıyorum onu seviyorum yeterince bekledim bence ama evliliğe sıcak bakmıyo bi kere konuyu ben açtım hiç bir zaman evlenmeyi düşünmüyorum diyo ama eyer bir gün düşünürsem o kişi sen olursun diyo bereberliğimi her zaman ölçülü tutmaya çalıştım ne yapmalıyım beklemelimiyim vaz geçmelimiyim :oops:
 94.Yorumcu, sermin, almanya... 30/08/2011, 17:15
SELAM BENIMDE ESKI ERKEK ARKADASIM BENIMLE TEKRAR CIKMAK ICIN PESIMDEN KOSTU HIC TAVIZ VERMEDIM ILGILENMEDIM SONUNDA GÖRÜSTÜK YALVARDI YAKARDI BENDE PEKI BENI OKADAR COK SEVIYORSAN SENEYE EVLENELIM DEDIM TMM OLUR DEDI BU SENE NISAN OLUCAK DEDIM SENE SONUNDA OLUR DEDI AILEMLE KONUSUCAM SONUCTA HERSEYI AILELER YAPICAK DEDI AMA EMIN DEGILIM GERCEKTEN KONUSURMU IKIZMIZDE DAHA COK GENCIZ BEN 22 O 23 YASINDA SIZCE DEDIGINDE DURURMU SENE SONUNDA NISANIM OLURMU?
 93.Yorumcu, bayandostkalp, manisa... 18/08/2011, 14:17
ŞAHSEN BEN NASİBE İNANAN BİRİYİM OLMADIYSA NASİP DEĞİLMİŞ NASİP BUKDARMIŞ DER GEÇERİM. GÜZEL GİDYORSADA HAYIRLISYSA BERİ DEĞİLSE GERİ DERİM. ÇÜNKÜ OLDUKDAN SONRA PİŞMAN ETMESİN ALLAH İYKİ OLMUŞ DEDİRTSİN KEŞKE OLMASAYDI DEDİRTMESİN DİLEĞİM. NASİPDEN ÖTESİ OLMAZ NASİPSE GELİR HİNTDEN YEMENDEN DEĞİLSE NE GELİR ELDEN. NASİPSE ZATEN HERŞEY O KİŞYLE OLSUN DİYE SEBBEP OLUR,NASİPDEĞİLSE HERŞEY OLMASIN DİYE SEBEP OLUR.ONUN İÇİN KENDİNİZİ KAHRETMEYİN BOŞUNA BAYANLAR BAYLAR.NASİBNİZDE KİM VARSA ONLA OLUR ISMARLAMA OLMAZ:)HERKEZE MUTLULUKLAR DİLERİM:)
 92.Yorumcu, ayço, adana... 03/08/2011, 10:21
merhabalar biizmde 1.5 senelik arkadaşlık ilişkimizden sonra beni birlikte olmaya ok çaba harcayarak ikna eden bi ssevgilim var en başlarda benim istememe sebeplerim onun değişmeye çalışması romantik halleri beni cezbetti 5ay boyunca sürekli beraberdik yemek yapıyodum geziyorduk çalışırken sürekli yanındaydım aramızda yaş farkı var 10yaş ilk kez ailesiyle tanıştırdığı kişi benim bu benim çok hoşuma gidiyodu evli bi çift gibiydik ben duygularımın ne olduğunu bile çözümleyemezken kısa bi süre önce benm istediğim üzerine ayrıldık ve ben onun buna izin vermeyeceğini zannediodum ama öle olmadı bu sefer o gerçekten bitirmek istedi bi ay boyunca ayrı şehirlerdeyiz aradım arkadaşlarıyla konuşum onunla konuşmak için herşeyi yaptım yanına gittim benden nefret ettiğini daha sölemişti ama ben beklicektim bekledim ve bi şans için onu ikna ettim daha önce onun emekleriyle başlıyan ilşkimizde çok ciddi düşünüyordu en başında bana evlilikle ilgili fikrimi sormuşu ben en az 3ene çok erken bunlar için diyordum ama anladım ki ben aşık olmuşum onuz hiçbişeyin anlamı yok bağlılık tutku fedakarlık ben onun için hepsini yapabilrm bu evlilik o kadrada uzak değilmiş aslında ama artık konusunu bile açamıyorum aileiyle görüştürmüyor onların yanında telefonumu dahi açmıyor artık sana bu ilişkiden bişeyler bi glecek beklemediğimi öledim diyor içimi yakıyr bu durum ama ben onunla evlenmek istiyorum beni seviyor katı olmayı seviyor ve kendine engel olabiliyor işim çok zor ne yapıcam bilmiyorum....
 91.Yorumcu, ERA, istanbul... 21/07/2011, 18:54
MERHABALAR:) BENDE AYNI DERTTEN YAKINMAKTAYIM.bENDE YILLAR SONRA İLK VE ORTAOKUL ARKADAŞIMLA FACEDEN BULDUK BİRBİRİMİZİ O BENİ EKLEMİŞ. BİZ SONRA ÇIKMAYA BAŞLADIK. BİRAZ ÇOK HIZLI BAŞLADIK O KADAR ÇOK HATA YAPTIM Kİ.2MİZ FARKLI ŞEHİRLERDEYİZ.1HAFTA ARAMIZDA KOPUKLUK OLDU BENİMDE ŞÜPHELİRİM ARTTI BİTİRME KARARAI VERDİM. BİTİTİRDİKTEN 2HAFTA SONRA KENDİSİ BANA SÜREKLİ MSJ ATTI.TEKRARDAN BAŞLADIK BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜYOR.VE SÜREKLİ CİNSELLİK HAKKINDA KONUŞUYOR.BUDA BENİ RAHATSIZ EDİYOR. NAPACAĞIMI BİLEMİYORUM KENDİNCE BANA CİDDİ OLDUĞUNU NASİPSE OLUR DİYOR. NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM ARTIK NE YAPMALIYIM SİZCE?
 90.Yorumcu, neslihan, rize... 15/07/2011, 08:17
:-( 4 yıl 4 ay 12 gün çıktığım erkek arkadaşımdan ayrılalı bugün 4 hafta oldu ben ona ilk 1 yıl evlilikten bahsetmedim zaten o zaman düşünmüyordum ama ilişkimizin son yılı onla evlenip mutlu olacağımı düşünüyordum. bir ara güzel bir şekilde üstüne gitmeden evlilik hakkında konuştk olumlu şeyler söyledi bana ama bence bunlar boş iş insan sevdikten sonra konuşsan da konuşmasanda fark yapmaz o kişi gelir senle evlenmek istediğini söyler...ama bence bu dünyada gerçek aşıklar kavuşamıyor... aslı-kerem leyla-mecnun ferhat-şirin gibi... bu kadar örnek varken ben sevdiğim insandan ümidimi kestim gerçi beni arıyor affet diyor ama biraz akıllanması lazın.... çünkü çook kıskanç...!
 89.Yorumcu, sever, adıyaman... 21/06/2011, 16:45
merhaba,,bende 1 yıldır sozluyum sozlum bundan 3 ay once benım uzerıme tıtrıyordu ama son 3 4 aydır tam tersı oldu ben ustune dusuorum o kacıor neden? benı cok sevıor bılıorum....onu aramamayı ılgı gostermemeyı ıstıyorum ama yapamıyorum bır bakyorum kı yıne arıyorum.... evlılık konusunda da bıraz daha vaktımız oldugunu ıkımızın yasının da daha erken oldugunu zamanı gelınce hepsının olacagını soyluyor evlılıkle alakalı konuları sevmıyor...bu benı ıstemedıgını mı gosterıyor? ne yapabılırım sozlumu nasıl eskısı gbı yapabılırım?
 88.Yorumcu, esma, istanbul... 15/06/2011, 18:25
benim sevgilimde 35 yaşında biraz sorunly bi ilişkimiz var ben daha önce ilk eşimden ayrıldım ve şuan görüştüğüm biliyor bunun sorun olmadığını söylüyor.ailesi tutucu beni kabul etmiyolar oda diyor zamanı var diye neyin samanı onu hala bilmiyorum ve skılmaya başladım 7 ayu olduuuu :(
 87.Yorumcu, EsiLa, istanbul... 17/05/2011, 16:39
83. yorumcu Duygu. Al benden de O kadar. Benimkisi de aynı seninki gibi söylüyor. anlamadım gitti ya:) taktik bulalım bence:D.
 86.Yorumcu, fato, afyon... 11/05/2011, 09:40
arkadaşlar 15 gün sonra nişanım 2 ay sonra düğünüm vardı.evlenelim diyen kendisiydi hatta şubatta nikah yapalım diyodu.3 günde değişti ses tonu değişti ve nişanıma 15 gün kala ben evliliğe hazır değilim ayrılalım dedi.seni seviyorum ama hazır değilim diyor.bende bir şans istedim 10 gün süre ver dedi.10 gün sonra karar verecek ben döneceğini sanmıyorum ama 1.5 yıldır görüştüğüm bu insanın tepkisini de anlamıyorum.içim o kadar acıyor ki.insanları anlamanın ve duyguları köreltmenin bir ilacı yok.ama eğer erkekler okuyorsa onun gözüyle bakar mısınız olaya lütfen.bir erkek neden böyle davranır.ortada hiçbirşey yokken...
 85.Yorumcu, ata, istanbul... 29/04/2011, 22:51
benimde yaklaşoık 3 haftalık bi ilişkim var bende de aynı sorun var bana çok ilgili ama daha iyi tanımıyorum acaba beni gerçekten seviyor mu yoksa numara mı yapıyor anlamıyorum ben de bu yaşa kadar evlenmeyi düşünmüyordum ama artık zamanı geldi de geçiyor ama sanırım 2 3 ay sonra evlilikle ilgili düşüncelerini soracağım en azından herikimizinde ne istediği amacının ne olduğu ortaya çıkar bencede hemen evlilikten bahsetmek erkekleri kaçırır biraz zaman geçtikten sonra evlilik düşünüp düşünmediğini sormak lazım
 84.Yorumcu, drew, izmir... 23/04/2011, 01:21
ya benim ilişkim daha yeni erkek arkadaşım evliliği düşünüyor ama ben şu an erken diyorum beni sevdiğini nasıl anlıcam bilemiyorum seviyor aslında diyorum ama arkadaşım bana baktırmış fal gibi birşey sevemicek demiş orada benimde kafam karıştı ne yapsamn acaba beni sevdiğini nasıl anlıcam
 83.Yorumcu, Duygu, bursa... 18/03/2011, 23:43
Benim erkek arkadaşım beni gerçekten seviyor bunu iyi biliyorum ben de çok seviyorum ama sanki hiç evlenemeyeceğiz gibi geliyor.Ona göre birisini seviyorsan seviyorsundur bunu illa resmi bir şekilde elaleme ispat etmeye gerek yokmuş ama hayatını sonuna kadar benimle geçirebilirmiş.ben de evlenme meraklısı biri degilim hatta 30 u beklerim diye düşünüyodum ama hiç evlenmeden de bir yaşam süremem.ne yapmam gerek çok endişeliyim.
 82.Yorumcu, esmer istanbul, istanbul... 26/02/2011, 14:51
bende de aynı dert var ikimizde istiyoruz evliligi ama daha zaman var diyo sevgilim gelsin artık su zaman ;-) ustune dusmeyin sımarır mantıgına da inanmıyorum benim sevgilim soguk davranınca ilgi göstermeyince aglıyo;-)ilgi biz kızların nasıl hosuna gıdıyosa erkeklerınde öyle gider hissettirilmeyen sevginin bi anlamı yoktur arkadaslar
 81.Yorumcu, rapunzel, eskişehir... 22/02/2011, 16:36
erkek arkadaşım 2 yıl önce boşanmış bende evlenelim demiyorum sadece evet seninle ilişkimiz ciddiyete gider kelimesini duymak istiyorum ama soramıyorumda sen benimle laylayına mı takılıosun die sorucam ama bu hafta sonu yıllarımı harcamak saçma bence.O kadar emek verdiğim bir ilşkim oldu 4 yıl çıktımda ne oldu ne kaldı elimde bitirdim die bir de hakaret işittim o kadar beklemenin kimse için anlamı yok bence DAHA İLİŞKİNİN BAŞINDA HERKES NE İSTEDİĞİNİ ORTAYA KOYMALI BU OZMAN HİÇ KİMSEYİ ÜZMEZ.Adam sadece gezmek yaşamak istiodur ona göre birini bulur ama sen ciddilik arıosundur sende öle birini bulursun bence herşey açık açık konuşulmalı bence konuşucam zaten en yakın zamanda SEN BENİMLE ÖYLSEİNE Mİ TAKILIOSUN cümlesi çıkınca nasıl tepki vericek merak ediorum umarım ii bir açıklamsı vardır.UNUTMAYIN KİMSE İÇİN YILLARINIZI FEDA EDİCEK KADAR UZUN DEĞİL HAYAT..!!!!
 80.Yorumcu, eda, izmir... 30/01/2011, 01:46
benim derdim başka. arkadaşım dediğim biri var ama biz sürekli görüşmezken sürekli görüşür olduk .heryere berbaer gidioruz bensiz bişi yapmıo bende onsuz.sürekli msj atıo saçmada olsa yazıo bişiler.bana kafasını karıştırdığımı söledi. aynı şekilde benm de kafam karışıo beni sevio ama aşıkmı çözemedim sürekli farklı kızlardan bahsedio yok şunla konuşuorum şöle kız böle kız die ben takmıorum hiç. ama benle ilgilenio hep ben onu arayıp sormadığımda 1 gün sen beni takmıosun die triplere girio ,haberleşmediğimiz bir günümüz geçmio ben aşık oldum sanırım ama onu anlamadım sizce ne arkadaşlar....
 79.Yorumcu, denizzzz, istanbul... 28/01/2011, 21:25
merhaba arkadaşlar, yorumları okudum herkes guzel yazmış; benim 3 yılık gibi bir ilişkim var ve biz 3 yıl içinde hiç evlilik muhabbeti yapmadı, ben hep zamanı vardır diye duşundum çok ayrılıp barıştık her barışmamızda bu sefer sanırım istediğim evlenme teklifini yapıcak diye baktım.ama yok hala bir girişimde değil kendisi, bende karar aldım ve ailenle tanıştır beni dedim ona kalsa hiç hareket yoktu, bunu söylerkende utandım ailenle tanıştır dememe rahmen aynıyız hala sevgiliyiz sanki ben ona bu cümleyi söylememişim gibi davranıyor:)))) inanılmaz rahat hala arayıp görüşme planları yapıyor ikimizde bir birimizden yuzsus durumdayız, demem o ki keşke ilk 1 yıl geçtiğinde evlenme meraklısı kız gibi olup ona söyleseydim en azından 3 yılım gitmezdi şimdi sırf 3 yılım gittiği için ayrılamıyorum:)))))
 78.Yorumcu, şaşkın , istanbul... 24/01/2011, 03:38
arkadaşlar evlilik kutsal bir müesesedir onun için oturup karşınızdakinden birşeyler beklemek yerine bence ona sizi iyi ve doğru tanıma fırsatı vermelisiniz. ve bir insanı değiştiremezsiniz siz nasılsanız karşınızdakide genelde ona göre davranır onun için öncelikle kendimizdeki kusurları bulmalıyız erkekler kadınları cok eleştirmezler. ama kadınlar erkekleri sürekli eleştiriyor bikere bu cok yanlış bence bi insan kendi değeini kendi beliriemeli karşısındaki insan değil. kuralları olmalı insanın herşeyi dozunda ve doğru yaşamalıyız toplumumuz çıldırmış durumda ve ben bunu en büyük sorumlusu olarak aileleri ve bayanları suçluyorum şunuda eklemek istiyorum bende bir bayanım sadece gözlemlerimden yola cıkarak yazıyorum. artık bayanlar özel olmaktan çıktı byanlar erkeklere güvenemezken artık erkekler bizlere güvenemiyor. adam haklı okadar çok çirkinleşmişki herşey napsın diyorki kaybedecek birşeyim yok onuna gelenle tkılıyo bayanlara değer vermıyor o yuzden rol yapmasın kıse bunu erkekler anlıyor. doğal olacaksın neysen o olacaksın yoksa bir ömür rol yaparak kimse mutlu olmaz. erkekler aldatıyor diyorlar. aldatıyorlar ama tek başlarına bunu yapmıyorlar. artık bayanlar daha çok aldatıyor. ve ayrıca sunuda eklemek ıstıyorum baynlarda öz güven yok bırakın ya sizi istemıyorsa üstelemeyın akısına bırakın 3 yıllık bır ılıskım var ve karsımdakı ınsana hayranım ve o bunu bılıyor ve hıcte sıkılmıyor cunku onemlı olan bunun karsılıklı olması once kendınızle catısmayı bıtırın bı rahat olun her koustugunuzla evleceksınız dıe bırsey yok benımde oyle olmadı zaten bı cok arkadasım oldu ama olması gerktıgı gıbı. ve lutfen burdan tum arkadaslarıma soyleuyorum kendınızı kımseye kullandırmayın bır erkek sadece bır kadına evlenmeden sahıp olmak ıstıyorsa bunu ıcın ısrar edıyorsa bence ızınızı bır an once yok ettırın. onun dısında anlayıslı olduktan sonra kendınıze uyugun bırını elbet bulursunuz kımse cok sevdınız dıe sımarmaz sevmesını bılın yeter ölüp bitmek değil köpek olmakta değil köle olmakta değil sevmek bence insan birşeyler yolunda gitmediğinde ilk önce sorunu kendinde aramalı !!!
 77.Yorumcu, derinist, istanbul... 15/01/2011, 15:28
tamamen sevgiyle alakası oldugunu düşünüyorum.seven insan evlenirrr.hep yanında olsun ister.gözünden sakınır.korkmak bilmem ne bahane hepsi.benimde 3 yıllık ilişkim var ha bugün ha yarın derken zaman geçiyo tık yok.ayrılamıyorum da .baskalarına hiç tahammülüm yok.olmaz gibi başkası.ay bilmiyorum ya tamamen kader arkadaslar ne yaparsak boş gerisi...
 76.Yorumcu, crrh-asıl kızlar kaçıyo, istanbul... 02/01/2011, 22:25
birbirimizi 2 3 yıldır tanıyoruz.. 1 yıldan uzun zamandır kız arkadaşıma sürekli evlilik bahsini açıyorum.. ama her defasında kaçıyo.. hazır olmadığını söylüyo. bunun için kavga bile ediyoruz.. bir de erkekler kaçıyo diyosunuz.. halimi bir görseniz..
 75.Yorumcu, ebru, diyarbakjır... 13/12/2010, 16:43
:-P slm kızlar kızlar toploantısı varmış bende katılayım bariii hiç kafanıza takmayın amannnn sevmiyorsa boş verin seviyorsa zaten senindir bence :-D:-D:-P
 74.Yorumcu, aslı olan sevmek, ankara... 04/12/2010, 01:43
arkadaşlar gerçekten seven erkek tabiki alır ama her şey kısmet onun için çok kafaya takmayın.kendinizi kullandırmayın ki adam evlenmek için sebeb bulsun ayrıcan örf adetleri olan milletiz erkeklerde genelde buna göre davranır.
 73.Yorumcu, bunny, istnbul... 28/11/2010, 18:01
BİZDE ERKEK ARKADAŞIMLA 2YILIMIZA GİRİCEZ..ERKEK ARKADAŞIM İLK BAŞLARDA BENDEN ÇOK İSTİYORDU EVLİLİĞİ HEP O AÇIYODU BU KONULARI BEN GEÇİŞTİRİYORDUM AMA ŞİMDİ OKULUM BİTTİ ARTIK HAYATIMIN HERANINDA OLMASINI İSTİYORUM YANİ ARTIK BEN EVLİLİĞİ İSTİYORUM BU SEFERDE ERKEK ARKADAŞIM ZAMAN DİYO HER BU KONUYU AÇTIĞIMDA..ŞİMDİ BEN SON KEZ BU KONUYU AÇMAYI PLANLIYORUM SİZCE SON KEZ BU KONUYU NE GİBİ SÖZLERLE AÇMALIYIM NE DEMELİYİM..?
 72.Yorumcu, melisa , izmir... 06/11/2010, 18:52
slm arkdaşlar yorumları okudum benim erkek arkdaşım uzman çavuş aynı şehirdeyiz bu dediklernizin çoğunu hemen hemen yaşıyoruz ben aramadımmı o arıyo tek sorun romantik ama bir kıza nasıl davrancağını bilmiyor hayatında kız arkdaşı olmamış nasıl davrancağımı şaşırıyorum yanında
 71.Yorumcu, ALEv, İSTANBUL... 02/11/2010, 17:50
ARKADASLAR MERHABA AYNI PROBLEMM BENDEDE VAR AMA NE YAPMALIYIZ BEN HERSEYI YAPTIM AMA OLMUYO
BENI HEP ARARDI GUNDUZ ARAMASADA AKSAM MUTLAKA ARARDI AMA SON 1 AYDIR HC ARAMIYO O ARAMIYO DIE BENDE ARAMIYORUM AMA NE FAYDA BEYEFENDININ ISINE GELIYO RAHAT RAHAT TAKILIYO NE YAPACAGIMI BILMIYORUM BANA AKIL VERIN EVLENMEK ISTEDIGINI DILE GETIRIYODU ARDINDA DA YA BENIM SANA DAHA EVLENME TEKLIFI YAPMAM GEREKIYO DIO BEKLIYORUM AMA BI ICAT YOK AMA BENIM SADECE BUNUNLA KALMIYO SORUNUN BU CEMAATTE VE BENI CEMAAATTEKI ABISI ISTEMIYO BENI ONA KABULLENDIRMEK ISTI BASIM ACIK DIEAILESINI TAKMIYO CEMAATTEKI ABISINI TAKIYO BEYIM NE YAPMALIYIM SIZCE BANA USTU KAPALI KAPAN DIO AMA ALDIIS ETMIYORUM YETERI KADAR ABILERININ GOZUNDEN DUSMESIN DIE GIYIMIMEDE CEKI DUZEN VERDIM AMA BANA MISIN DEMIYO GENE AYNI BANA YARDIM EDIN LUTFEN BIZ HIC YANLIZ KALAMIYORUZ KONUSAMIYORUZ NEDEN BENIMLE KONUSMAKTAN KACINIYOSUN DEDIGIMDE SACMA SORULARINI CEVAPLAMAK ISTEMEDIGIM ICIN DIE CEVAP ALIYORUM VE NE ZAMAN KONUSURSAKTA KAVGA EDIYORUZ ACIKCASI HEP TARTISIYORUZ IKIMIZDE ASLAN BURCUYUZ AMA ONU COK SEVIYORUM BIZ COK AYRILDIK BARISTIK HEP BARISMAK ISTEYENDE AYRILMAK ISTEYENDE O OLDU AMA SUAN BIRLIKTEYIZ VE HALA EVLENME TEKLIFI ETMESINI BEKLIYORUM
 70.Yorumcu, emsalsiz, istanbul... 15/10/2010, 23:51
ayşecim sen bence sabret yazdıklarını okudum çok üzüldüğünnde farkındayım benm durumum da sana benziyor ama sabır zaman her şeyin ilacıdır ama sende ağırlığını komalısın yorumları okurken yazmadan geçemedim benmde sevgilim kaçıyor ama inanki seviyolar al karşına güzelce konuş ama sadece sen konuşma ona da söz hakkı ver belki her şey o konuşma sonrasında düzelir belki de ayrılmak istediğini söler ama sen üzülme umarım her şey yoluna girer.yorumlara baktım da erkekler kızlara kızlar erkeklere hep sert konşuyo bunların hiç gereği yok sadece aynı kafadan birini ulma bence yeterli
 69.Yorumcu, komik, ankara... 28/09/2010, 01:42
sevgilimle 3 yılımızı bitirdik, herşey çokiyi ama bir türlü evlenme teklifi edemedi, bu arada annesiyle de aram çok iyi. anlayamıyorum neden teklif etmediğini :) sanırım kendime bir tektaş alıp geçicem karşısına hadi evlenelim diye :D şaka bir yana herşeyin bir zamanı var. evlenmeden önce sabırsızlanmanın da bir anlamı yok, zaten evlendikten sonra bir aksilik olmazsa hayatınızın sonuna kadar birlikte olacaksınız, relax olun, olduğunuz gibi olun -en önemlisi bu- taktikler bir gün gelir ters etki yaratır. çok seviyorum diye parçalanmaya da gerek yok. insan sadece kendi mutluluğundan vazgeçemez. isimlerin bir önemi yok. ahmetle olmaz mehmetle olur. sıkıntı yapmayın, herkese mutluluklar :)
 68.Yorumcu, pınar, istanbul... 25/09/2010, 21:03
:oops:burada herkes haklı ben bile sevdim seviyorum aylardır nerdeyse bir sene oldu ilk başta istemiyordum üstüme çok düşüyordu halen de koruyup kollamaya çalışıyor ve sonunda aşık oldum ama hiç saygıda kusur etmedim ben ondan birşey istemedim sadece sevgisini istedim mal mülk istemedim oda benden birşey istemedi ama her genç kızın hayali olan düğün istedim ve bunu istedim diye bitirdi düğün olmadan hiç birşey olmadan karısı olmamı istedi ben sadece mutlu evlilik istedim küçük te olsa düğün
 67.Yorumcu, melisa, ankara... 25/09/2010, 11:42
MERHABALAR BEN DAHA YENİ EVLENDİM 3 AYLIK Bİ TANIMA VE SEVGİ ZARFINDAN SONRA...EŞİMDE HER ERKEK GİBİYDİ...TÜM YORUMLAR AYNI ERKEKLER SEVİYOR AMA EVLENMEKTEN KORKUYOR....SEBEP KENDİLERİNE GÜVENEMİYORLAR...ONLARIN MERAKINI HEYECANINI UYANIK TUTCAK ŞEYLER YAPMALISINIZ ÇOĞU İSTEĞİNE EVLENMEDEN ÖNCE İKNA ETMEK İÇİN DEĞİL EVLENDİKTEN SONRA CEVAP VERECEĞİNİZİ BİLMELİLER...BU SİZE OLAN GÜVENİNİDE ARTTIRACAKTIR, ÇÜNKÜ BİR ÇOK İSTEĞİNİ YERİNE GETİREN BAYANLAR ONLAR İÇİN BASİTTİR ÇÜNKÜ KENDİNDEN ÖNCEKİNEDE AYNI İNSİYATİFLERİ TANIDIKLARINI DÜŞÜNÜRLER... DEĞER VERİN AMA BAZI ŞEYLERİ HEMEN ELDE EDEMEYECEKLERİNİ DE BİLSİNLER... BU İLİŞKİNİZİN SIHATİ İÇİNDE GEREKLİ... EVLENSENİZDE AYRILSANIZDA MUTLU OLUCAKSINIZ ;)
 66.Yorumcu, bu da benim fikrim, istanbul... 12/09/2010, 03:25
evlenmek istiyorum. bunun sebebi ne ailemden kaçış..ne bir erkek bulayım da bana baksın düşüncesidir.
sadece sevdiğim insanla aynı evde olayım,daha çok şey paylaşayım istiyorum.
anne olmak istiyorum.
hem de deli gibi..

fakat şu yaşıma kadar ne rol yaptım ne de kendimi ağırdan sattım..
kimseden sevgimi de esirgemedim. beni ben olduğum için sevecek biri olsun istedim hayatımda bir ömür kalacak kişi. iyi günde kötü günde yanımda olacak biri olsun istedim. beni sevsin ve çıkarsız, oyunsuz bir "aşk" yaşayayım istedim.

belki yaşlanacağım evlenmeden..olsun..
bileceğim ki birgün evlenirsem o ve ben "biz" olabileceğiz..sabrım sonsuz..bekliyorum.
hayatımda biri var. o da kendini hazır hissederse zaten olacak. ne diyeyim..içimden gözlerine bakıp çılgın gibi onun eşi olmak istesem de o buna hazır değilse..

beklerim.
 65.Yorumcu, denizci86, balksr... 05/09/2010, 19:51
buradan bütün erkeklere şu mesajı yazıyorum kesinlikle evlenmeyin bakın bakalım halleri ne oluyo ozaman kim üstün kim zayıf ama evlenen geri zakalı hemcinslerim çıkacaktır yinede....
 64.Yorumcu, ayşe, izmir... 02/09/2010, 22:56
MERHABA ARKADAŞLARR NEDENN BUNLARII ERKEKLERR YAZMIYORDA BIZZ YAZIYORUZZ ENN COKK SEVEN BİZZ OLUYORUZZZ NEDENN COK SEVERKEN BI OKADARDA UZULEN BİZZ OLUYORUZ.. BENIM HALA DEVAM EDEN 1 YILLIK İLİŞKİM VARR DEVLET MEMURUYUM ILK ATAMA YERIMM ATAMA YERIMEE BASLADIKTAN SONRAA AYNII DONEMDE ATANDIGIMIZZ ARKADAŞLARLAA COKK IIYDIKK ONLARIN BIRIYLEE BIRLIKTEYIM ILK ONCELERDEE ARKADAŞTIKK VEE BIRBIRIMIZEE AŞIKTIKK AMA ONCEE TANIMAKK ISTIYORDUKK SONRAA BASLADIKK CIKMAYAA ILK 3 AY BENN KENDIMII COKK AGIRDAN SATTIMM VEE BU 3 AYDAA BIZZ BIRLIKTEE EV BAKMAYAA BASLAMISTIK ESYALARIMIZAA BAKIYORDUKK EVLENMEYII COKK ISTIYORDUU... AMA NE OLDUYSAA BIRDENN DEGGISTII BENN HER DEDIGINII YAPIYORUMM GOZUNUNN ICINEE BAKIYORR DURUMDAYIM NEDESEE TAMAMM DIYORUMM SORUN CIKMASINN KAVGA ETMIYELIMM DIYEE AMA SEVGILIMM BENDEEN SIKILDIGINII SOLEMEYEE BASLADII ONCELERDEE HERGUNN SENI SEVIYORUM DIYEN ADAM SIMDILERDEE SIKILDIMM DIYOO GORUSMEKTENN KACIYORR VEE EVLILIKTENN ASIRII DERECEDE KORKUYORR NASILLHAZIRLIYABILIRIMM ARAMADIGIMM ZAMAN UZAK DURDUGUMM ZAMAN SEN BENI SEVMIYORMUSUNN ARTIK DEMEYE BASLIYORR BENN NEYAPICAMII BILMEZZ DURUMDAYIMM YARDIMMEDIP FIKIRR VERIRSENIZZ COKK SEVINIRIMM........
 63.Yorumcu, esragül, istanbul... 21/08/2010, 12:50
arkadaşlar, eğer evlenmek istiyorsanız, annesini ele alın önce kaleyi içten fethedin ama sevgilinizin bundan haberi olmasın annesi yavaş yavaş onu size yaklaştıracaktır. Tecrübeyle sabittir bekliyorum...
 62.Yorumcu, fıgen, ankara... 16/08/2010, 00:48
ya sanalda bır ark var 4senelık sohbeteyız cepler falan bırbırımzde bana asık olduğunu öyledı 4sene sonra bende ona tabıki mesajı duyğular değistı ben ankarada oda doğuda ..fakat üstune dustukce mesede de yok a< yazdıkca aradıkca aylarca ses seda yok artık onda tık yok msn artık ne lazım yapmam
 61.Yorumcu, naz, ankara ... 05/08/2010, 01:35
bence akıllı bir kadın erkeğini elinde oynatır.. nasılmı? ufak kurlar yaparak,onu pof poflayarak,ona guvendiğini göstererek,plalanan bir şeyi ona bırakarak(ama o öyle sanacak sen yine alttan alttan nazınla istediğini yaptıracaksın) yani kısacası güler yüz sadakat güven.. ama en önemlisi güler yüz,ufak dokunuşlar okşamalar mesela yanaklarını ellerni ben dört yıldır böyle yapıyorum ve önumuzdeki yaz düğünümüz var :)
 60.Yorumcu, babygirl, istanbul... 06/07/2010, 14:40
benimde 5 senelik bir ilişkim var dı ilk zamanlar cok güzel gidiyordu benlen cok ilgilenıyordu sonra sebepsiz araya soğukluk girdi benden soğudu ona hiç bişi yapmamıştım hatta cok da üzerine düşüyordu o aramıyordu ben arıyordum msj atıyordum o da kaçıyordu kızla sonra tekrar birleştik ilk zamnlar evlilikten bahsedıoduk son zamanlarda neredeyse hiç bahsetmıoduk yaklaşık 5 ay once ayrıldk 3 ay önce hp aradı beni kaybetmek istemediğini söledi ben istemedm kızlar siz siz olun sakın erkeklerin üstüne düşmeyin o sizin peşinizden kossun ilk siz aramayın genelde o arasın nadir arayın sizin için delirecektir :D:D:D
 59.Yorumcu, nazar, d.bakır... 02/06/2010, 02:13
bunlara katılıyorum.hiç bi erkekgi annesi sevgilisi kadar sevmiyordur emin olun evlendimi degerli oluyo öyleside kalsın zatten...Çok seven erkek gelir ister cnm kaçmaz kaçıyosa bi bişi vardır altında maddiat hayattın tamamı degil menfaate var;)
 58.Yorumcu, nazar, d.bakır... 02/06/2010, 02:06
erkek milletini takmayacaksın kardeşim koyacan tekmeyi koşacak peşinden o olmasa başkası herkezin kısmeti zamanı gelince zatten belli olur siz hiç korkmayın...fazla üstüne düştünmü hint kumaşı sanıyolar kendilerini..
 57.Yorumcu, YAREN, izmir... 24/05/2010, 15:51
slm arkadaşlar ben hayatımboyunca asla bi erkeğe güvenmedim yazılar öneriler çok güzel artık erkekler bu yazılanlar dışına cıkmışlar ne istediklerini asla bilmiyorlar yada ben doğru erkeği bulamadım
hiç birzaman evlik düşünmedim çünkü asla bir erkeğin himayesi altına gircek bir değilim
 56.Yorumcu, sultan, ankara... 22/05/2010, 00:12
YAZILANLARI OKUDUMDA BİRAZ GÜLDÜM BAZILARINIDA DOĞRU BULDUM BEN ÇOK GÜZEL Bİ İLİŞKİ YAŞADIM 1 SENE SÜRDÜ O KADAR AŞIKTIMKİ ONA HERŞEYİMİ ADAMIŞTIM ONU DÜŞÜNMEKTEN KENDİMİ DÜŞÜNEMİYODUM ONUNDA BENİ SEVDİĞİNE İNANIYODUM BİGÜN BİRLİKTE OLDUK ONA ÇOK GÜVENİYODUM BENİ HİÇ BIRAKMIYCAK ZANNEDİYODUM ŞU AN ONSUZUM BENDEN AYRILDI SEBEPSİZ YERE AMA BEN SEBEBİNİ BİLİYORUM ÜSTÜNE ÇOK DÜŞTÜM NE İSTEDİYSE YAPTIM PARASINA KADAR CEBİNE KOYDUM HER İSTEDİĞİNDE YANINDAYDIM SEVGİMİ O KADAR ÇOK BELLİ EDİYODUMKİ BU ONU ŞIMARTTI YANİ DİYECEĞİM SİZ SİZ OLUN KENDİNİZİ NE KADAR SEVSENİZDE ONDAN DAHA DEĞERLİ GÖRÜN ÜSTÜNE ÇOK DÜŞMEYİN SEVDİĞİNİZİ BELLİ EDİN AMA ABARTMAYIN O OLMASADA MUTLU OLUP HAYATINIZA DEVAM EDEBİLECEĞİNİZ HİSSİNİ ONA YANSITIN VE ÖYLEDE OLSUN ŞUAN HALADA ONU KÖPEKLER GİBİ SEVİYORUM AMA BEN ONSUZDA MUTLU OLMAYI BAŞARABİLİRİM Bİ ARKADAŞ YAZMIŞ GELİRSE ZATEN SENİNDİR GELMEZSE HİÇ SENİN OLMAMIŞTIR GELMEDİ DEMEKKİ HİÇ BENİM OLMAMIŞ HERŞEYE RAĞMEN HAYAT GÜZEL YAŞAMAK GÜZEL SADECE ÜSTÜNE ÇOK DÜŞMEYİN
 55.Yorumcu, hayal, ankara... 19/04/2010, 21:49
slm arkadaşlar benim çok ciddi bir problemim var lütfen bana akıl verin ben kolay kolay kimseye ilgi duyabilen biri deilim ama benim sevgimin ortası yok sevince abartıyorum bütün hayatımı ona endeksli yaşıyorum ve sevgimi çok hissetttiriyorum bu durumda ondan da aynını bekliyorum fakat hüsrana uğruyorum şu an birlikte olduğum kişi benimle birlikte olmak için inanılmaz çabaladı sonunda bende ona inandım güvendim ve en acısı sevdim ........ şimdi ise durup dururken benden uzaklaştı hemde ortada hiç bir sorun yokken üstelik daha çok yeni ilişkimiz ve ben bunalımın içine düştüm durup dururken ağlıyorum aramıcam diyorum ve yine dayanamayıp arıyorum falan filan lütfen akıl verin bana
 54.Yorumcu, jiyan, şanlıurfa... 05/04/2010, 16:14
SLM BENCE BIRAKIN O ARASIN PEŞİNDEN KOŞMAYIN ARKADAŞLARIYKEN AKLINA GELMEZİSİNİZ TEKSE HER DK ARA ONUN İÇİN AĞIR OLUN TAKMAYIN
DEĞMEZ
 53.Yorumcu, bir erkek, İSTANBUL... 09/03/2010, 13:35
kız-erkek ilişkilerinde kızların neden daha mutsuz olduğu burada yapılan yorumlardan çok belli. çünkü yorumların hiçbirinde doğal olalım, olayları akışına bırakalım diebilecek IQ seviyesi yok malesef. yorumların hepsinde bir oyun var( kaçarsak kovalanırız-şımartırsak gerçek kadınız-huyunu öğrenip ona uygun davranırız-gösteririz elletmeyiz vb ) ama ne yazıkki canlarım arkanıza bakarak kaçarken biyere toslarsınız,,,şımatırsanız basitleşirsiniz,, huyunu öğrenip uygun davranırsanız rolünüz mutlaka açığa çıkar, gösterdikten sonra da ztn elletmenize gerek yok çünkü bana gösteren başkasına da göstermiştir evlenilmezzzz vb)) doğal olun, kimseyle evlenmek zorunda da değilsiniz, kimseden üstün konumda olmak zorunda da deilsiniz. aşk oyununda kimse kazanmaz. en çok da oyunu başlatan kaybeder. doğal davranmazsanız evlendikten sonra rolünüz bitince mutlu olamazsınız zaten. oyunlar, düzembazlıklar düşüneceğinize kendiniz olun, o zaman kazanırsınız. tabi erkeklere için de geçerli yazdıklarım.
 52.Yorumcu, sarı kız, ankara... 25/02/2010, 00:06
7 yıldırbiriyle nişanlıyım.evlilikten çok korkuyor.daha doğrusu ailesi korkutuyo.annesiyle yaşıyo.beraber oturmayı kabul ettim.çok fedakarlık yaptım.anne olmamıda istemedi.çok problem evlilik problem.ama beni bırakmıyo.birarayada gelemiyoz.çok şaşkınım.sevgisinden eminim.ama zaman kaybı.ne yapmam gerek.



 51.Yorumcu, caresiz, istanbul... 31/01/2010, 15:21
evliliğe hiç hazır değilken aklımın ucundan bıle bu olay gecmezken bırıyle tanıstım..ılk defa evlenmek ıstedım ama bu sefer ve ilk defa evlılıkten korkan bı erkekle karsılastım.kendımı cocuk gıbı evlılıge hazır olmayan bırı gıbı hıssederken onun daha cocuksu ve daha korkak oldugunu gordum ama ılıskıyı bıtıremıyorum cok sevıyorum cunku..ayrılmayı denedım ama ayrılmıyor ben de kopamıyorum ailemle tanıstı ama onun aılesı benımkılerle tanısmadı evlılıge sıcak bakmazken evlılık meraklısı gıbı oldum cıktım..sevıyorum ayrılamıyorum evlılık konusunda acelecı degılım sadece cıddı olduguna ınanayım 3 sene de cıkarız dıyorum ama hep kacamak cevaplar...emın olamıyorum tarzı cvplar..napcamı bılemıyorum......
 50.Yorumcu, denyo, ankara... 30/01/2010, 11:20
....hepinz cok haklısınız elbetki cok ilgi gösterdimmi cok sımarttımı sıkılırlar ama askini yaptıgınızdada onu sevmedigini düsünüp siz den süpe edebilir size daha az güvenebilir

bende 5 aydır biriyle cıkıyorum daha yeniyiz ve onu daha yeni yeni tanımaya basladım evlilik için acele etmeyin uzun yıllar var önünüzde ilk önce bi tanımaya baslayın huylarını ögrenmeye calısın evlenince hersey güsel gitmio ne yazıkkı ozamn daha cok kavgalar olluo daha cok sorunlar belirio

elbetki herkes ister evlliligi ama herseyin uygun bi zamnı var iki tarafında uygun ve hazır olması grek bu duruma erkeklere evlilikten pek konu acmayın öle bişi oldugunda sizin buna meraklı oldugunuzu dusuncek ve düsünceleri degişcek sizden belki sogucak siz o anki hayatınızı yasamaya bakın ozamn hersey kendiliginden olucaktır sadece attıgınız adımlara dikkat edin unutmayınki bişiler yasayınca beni sevmez die düsünüosunuz

aslında bir erkek bir takım güsel seyler yasadıkdan sonra size daha cok baglanıp daha cok arıcaktır kendini daha yakın hisssetcektir size özlücektir ilerisine gitmemek sartıyla tabiki bu güel seyler
 49.Yorumcu, kevser, kayseri... 28/01/2010, 13:06
HERKESİN DERDİ AYNI,BENİMDE 5 YILDIR ÇIKTIGIM ERKEK ARKADAŞIM VARDI,YAKLAŞIK 1AY ÖNCE AYRILDIM.

ÇÜNKÜ 5SENE BOYUNCA EVLİLKTEN HİÇ BAHSETMEDK.ARTIK BUDA BENİ GÜNDEN GÜNE DAHA ÇOK YARALIYO,AGBİMLE TANIŞACAGINI SÖYLEDİ TANIŞMAYA CESARET EDEMİYOIRUM DEDİ,

ÇARESİZLİK KADAR KÖTÜ BİŞEY YOK,SEVDGİMLE EVLENMEYİ HERKES GİBİ ÇOK İSTİYORUM.SİZCE NE YAPMALIYIM
 48.Yorumcu, ezgi", ankara... 15/12/2009, 12:20
arkadaşlar hepiniz kendi ilişkilerinizden yola cıkarak genelleme yapmışsınız... yok kovala yok kaç. bu yorumları okuyunca insanın aklına ilişkiden cok bi maraton bi yarış geliyor. niye kacmak ihtiyacı hissedilsin ya da niye kovalanması gerekilsin neden bu kadar takıyorsunuz... her kadın gibi her erkek farklıdır herkesin ayrı bir kişiği var karşındakine değer veriyorsan bunu onu sıkmadan hissettir,dürüst ve samimi ol yeter!!!! haa ilişki biterse de hata aramaya kalkma yoksa altından kalkamazsın ve bişey daha eklemek istiyorum ne olursa olsun kendini doğru tanıt onuda tanımak için zamanın gerekli olduğnu bil...
 47.Yorumcu, salinas, istanbul... 05/12/2009, 07:52
Sevgili dostlar siz siz olun evlilik görüşmesi yaptığınız ya da birlikte olduğunuz kişi ile yaratıcının çizdiği sınırlara uyun.Evlilik gibi bir düşünceniz işin başından beri olmalı , bu yoksa kimseyle görüşmeyin derim. Başbaşa yalnız kalmayın ve ten temasından kaçının. Her zaman belli bir mesafe kalsın.Evlilik sonrasında yaşanması gereken güzellikleri önceden yaşamaya çalışırsanız ilerisi büyük çoğunlukla pişmanlık ve gözyaşı olur, hem de iş işten geçer.
 46.Yorumcu, rana, istanbul... 21/08/2009, 14:21
YA BENM SEVGİLİMDE ZAMAN DİYO HEP EVLİLİK İÇİN ....2YIL..İLK ZAMANLAR ÇOK İLGİLİYDİ BENLE HEP ARARDI TAM BEN ARAMAYA BAŞLADM VALLA ONDAN TIK YOK AMA ARTIK BNDE ARAMAYACAĞIM:dd
 45.Yorumcu, canbolatım, izmir... 30/06/2009, 20:06
genel olarak aynı sonuca varılıyo kaçan kovalanır.. evet bu doğru , erkekler bu işi gerçekten bilio resmen taktik uyguluyorlar
, ıssız adam modunda dolaşıyorlar etkili bir yöntem bence, asla ama asla ilişkinin başında evlilik muabbeti yapıyorsa inanmayın, bu kızı inandırır, asla inanmayın ,amacı senin zaafını kullanmak zaten evlenmek isteyen sana ayar verip sessiz kalmaz direk uygular, çok konuşup birşey yapmayan erkeklerden kaçın, emin olun sadece konuşan emek vermeyen bir erkek mutlu edemez, evlenmezde...
(seni seviyorum, beni delirtiyosun, farklısın, hayatıma giren kimse senin gibi değildi, anneme seni anlattım ve annem bence seni seviyo, daha önce aileme hiçbir kız arkadaşımı tanıştırmamıştım sen ilksin) v.s v.s.....İNANMAYIN KIZLARRRR:))))
haa hepsimi böyle hayır tabikide içinizi karartmayım emin olun iyilerde var biz kızlarda olduğu gibi....herkese bol şans
 44.Yorumcu, burçin, manisa... 05/06/2009, 11:19
merhaba, bence kendi karakterimize uygun erkeği arayıp bulmamız daha mantıklı olur gibime geliyor, kısa vadede kişiliği değiştirmek mümkün ama uzun birliktelikte kendimize benzettiğimiz bir erkek mutsuz olacak ve sorunlar başlayacaktır, o yüzden en iyi seçim için çalışmalı ve bize göre olan erkeği seçmeliyiz
 43.Yorumcu, nazlıada, ankara... 13/05/2009, 17:33
ona değer verin ama ölçülü asla ama asla duygusal çıkışlar yapmayın anlamasın sevdiğinizi hep bi acabası olsun lütfen onu kaybetmmek için:)
 42.Yorumcu, eylem_su, türkiye... 14/04/2009, 16:07
bütün yorumları okudum. herfkez şunu söylüyor erkeklere yüz vermeyin kaçın kovalanın. birbirinizden tavsiye istiyorsunuz... evet doğru kaçan kovalanır ama fazla naz da aşık usandırır değil mi herşeyin bir ölçüsü var bu hani bir söz vardır ya "göster ama elletme" gibi bişey olmalı, sizin gizli bir hazine olduğunuzu düşünmeli ve ulaşmaya çalışmalı bunu nasıl yapacağınızı da sizler daha iyi bilmelisiniz çünkü karşınızdaki erkeği tanıyan ve onunla birlikte olan sizsiniz eğer burada nasıl yapabilirim diye soruyorsanız siz o erkeği daha tam olarak tanımıyorsunuzdur bence önce onu iyice çözme yoluna gidin... tanıyorum uzun süredir beraberiz her yolu denedim ama olmadı diyorsanız bırakın gitsin o erkek için kılınızı kıpırdatmaya bile değmez çünkü sizi zaten önemsemiyor bilin ki sizinde sorumlu olduğunuz bir çevreniz olduğunu anlamayan, anlamak istemeyen bir erkeğin 5 kuruşluk bile değeri yoktur. inanın hepimizin başına geliyor böyle şeyler ben üç yıl emek verdim, özveri gösterdim olmadı terkettim 2 yıl ayrı kaldım yine dönüp dolaşıp bana geldi şimdi de evlenmek için peşimden koşuyor. arkadaşlar "sevdiğinizi serbest bırakın gelirse sizindir gelmezse zaten hiç sizin olmamıştır" umarım anlatmak istediklerimi anlamışsınızdır.
 41.Yorumcu, özlem, kocaeli... 07/04/2009, 03:31
evet kesinlikle doğru yazılanlar keşke yerine getirmek o kadar kolay olsa insan sediğine nasıl umursamaz davranır orasıda zor
 40.Yorumcu, arifyavuz, artvin... 04/04/2009, 22:30
sen selam nbr mbr
 39.Yorumcu, gamze, istanbul... 20/03/2009, 20:58
selamlar
benimde yaklaşık 1,5 yıldır bir ilişkim var. onu çok seviyorum. arkadaşlarında dediği gibi sevince bazı davranışlarını engelleyemiyorsun. işte bunu başarsam herşey halolacak.
 38.Yorumcu, gamze, izmir... 26/01/2009, 23:25
dikkat edin ilk tanışdığınız kişi size evlilikden bassediyorsa sakin ola sakin inanmayın yalandır.evlenmek isteyen kişi size sezdirmeden özlemler ve ona laik olup olmadığınızı düşünür ve hemen harekete geçer:)
 37.Yorumcu, karamel, antalya... 01/12/2008, 23:59
Erkek arkadaşımla birbirimize aşığız.AMA ailesi evlenmemize izin vermiyor oda evlilik istemediğini söylüyor daha önce ikimizde evlilik yaptık benim bir kızım var onun çoçuğu yok artık ne onu bırakabiliyorum nede evlenebiliyorum şaşırmış durumdayım çok seviyorum..
 36.Yorumcu, sevda, adana... 26/11/2008, 07:42
ARKADAŞLAR 2 YILDIR AŞIK OLDUĞUM BİRİ VAR.KARŞILIKLI HEMDE İLK ZAMANLAR DEFALARCA EVLİLİK TEKLİF ETTİ AMA BEN KABUL ETMEDİM.ZATEN BAŞIMDAN KÖTÜ BİR EVLİLİK GEÇMİŞTİ.OYSA ŞİMDİ BEN İSTİYORUM O KAÇAR GİBİ BU KONUYA DEĞİNMİYOR.VE AİLESİ DE BOŞANMIŞ OLMAMDAN DOLAYI BENİ İSTEMİYOR .NE YAPAYIM ŞAŞIRDIM:(..
 35.Yorumcu, emel, kocaeli... 23/11/2008, 09:26
arkadaşlar yazılanlara bakın , hakkaten bi çoğumuzun yazdığı şu ; aramayın , şımartmayın, sessiz kalın , aslında erkeklerin üzerine düşmek bi politika içinde olmalı aslında düşecez ama düşmüyomuş gibi davranacaz. mesela sitem ederken yüksek sesle neden aramadın hep bunu yapıyosunnn.. yerine
, ama aşkım ben seni özlemiştim aramanı bekledim şeklinde tatlılı yapmak gibi
 34.Yorumcu, nilay, adana... 20/11/2008, 05:07
Çok ilginç.bunların hepsimi aynı olur.aramadığında yüz vermediğinde sen den iyisi yok.peki nereye kadar duygularımızı dizginlice.önce deli divane sonra hepsi ukala.sende aradığım herşey var diyen sevgilim haftasonları erkek arkadaşlarıyla takılmaya başladı.işin tuhafı canı istemedi galiba bende görüşmeyeli bi daha diye mesaj attım.günlerdir aramıyor ama onunla olmayı beni aramasını da çok istiyorum.nasıl bi politika izlemeliyim?yazarsasanız sevinirim.
 33.Yorumcu, naz, izmir... 30/10/2008, 04:04
ben izmirde oturuyorum sevgilim bitliste arasıra buraya gelip buluşuyoruz her gün msn de görüşüyoruz benim için deli olan sevgilim bu aralar bende uzak duruyor evlilikten bahsetmiyoruz bile ben hiç açmıyorum oda ne yapcam ben
 32.Yorumcu, fatos, mersin... 11/10/2008, 02:25
Arkadaşlar sevgilimle 8 aydır birlkteyiz onu çok seviyorum o da beni tabi ki.Evlilikten hatta çocuktan bile konuştuk ama gel gör ki teklif yok ortada böyle giderse evlilik teklifi alamadan göçüp gidicem bu dünyadan.Aşığım onunla evlenmeyi çok istiyorum arkadaşlar doğum günümde yaklaştı acaba teklif edebilir mi veya aramızda bir söz yüzüğü takabilir mi ne dersiniz fikri olan var mı LÜTFENNNN
 31.Yorumcu, naz, ankara... 18/09/2008, 21:02
kesinlikle söylenen herşey doğru erkeklerin biraz üstüne düşün kednilerini geri çekiyolar umursamaz oluyolar.aslında kızlarda aynı kızlarında üstüne düşülünce de aynı oluyolar yani kısacası arkadaşlar kız erkek değil hepimiz böyleyiz o yüzden sadece erkeklere suç bulmak yanlış.

onlara dırdır yapmaktan çok sessiz kalmak bazen inanın iyidir .siz siz olun sessizliğinizi koruyun o zaman bakın erkek nasıl davranıyo ama bunları okurken bana gülüyosunuz dimi bende çünkü biz konuşmadan duramayız ;-)
 30.Yorumcu, cash, istanbul... 16/09/2008, 05:23
akıllı kadın, erkeğini şımartan kadındır..
 29.Yorumcu, sude, bursa... 09/09/2008, 23:18
bunları daha önce okusaydım :-D gerçi o zaman benim için bu kadar anlamlı olmadılar.kesinlikle kaçan kovalanıyor ve asla evde buluşmamak gerek. buluşulacak ev evlendiğiniz ev olmalı. ki bunu istesin ben hata ettim siz etmeyin şimdi artık kaçsamda neye yarar
 28.Yorumcu, NiL, istanbul... 17/08/2008, 03:04
Evet bende kaçan kovalanır mantığına inananlardanım.Erkeklere ilgi göstermeye gelmez çok çabuk popo kalkıverir!
 27.Yorumcu, pelin23, istanbul... 08/08/2008, 00:25
bence çok sevsek te belli etmemeliyiz,zaten benim diyor ve başka denizlere yelken alıyorlar..
 26.Yorumcu, çağla, istanbul... 03/07/2008, 11:24
bende sana katılıyorum nehircim aynı bende bunları diyecektim siz siz olun asla bir erkeğin peşinden koşmayın kıymete biniolar kendilerini bişi sanıolar zaten siz aramayınca o size bizzat kendisi dönecektir siz kaçın erkekler kovalasın sakın siz erkekleri kovalamayın
 25.Yorumcu, nihal, istanbul... 28/06/2008, 02:28
KESİNLİKLE ZOR KIZ ROLÜNÜ OYNAYIN YA BIRAKIN ARTIK KOVALAMAYI BUNDAN SONRA ONU HİÇ ARAMAYIN BULUŞMAK İSTEDİĞİNDE BAHANE UYDURUN MİSAFİRİM VAR YADA ARKADAŞIMA SÖZÜM VAR VS.. İNANIN ERKEKLER HERŞEYE EVET HAKLISIN DİYEN KIZLARI DEĞİLDE ULAŞILMASI ZOR KIZLARDAN HOŞLANIR OLGUN DAVRANIN ONU KESİNLİKLE ARAMAYIN KNDİSİ ARAMADI DİYE ONA BASKI UYGULAMAYIN BU ONU ÇOK SIKACAKTIR BUNU HİÇBİRZAMAN UNUTMAYIN BİRİNE HAKETTİĞİNDEN FAZLA DEĞER VERİRSENİZ YA ONU KAYBEDERSİNİZ YADA KENDİ BAŞINIZI YERSİNİZ KENDİNİZE GELİN YA HERŞEY O MU TINLAMAYIN BOŞVERİNNN:):):)
 24.Yorumcu, DiLEK, ... 25/02/2008, 16:37
Ben birini çok sevdim ailesiylede tanıştım hatta annesiyle çok iyi anlaştık aileside benimle evlenmesini istediğini söyledi fakat ben sevdiğim adamı çok şımarrtım ve üstüne gittiğim için herşey geri tepti aslında oda beni güzellik ve karekter olarak çok beğendi ciddi düşünüyorum demişti fakat herşey geri tepti çünkü çok sevgimi saygımı belli ettim benden tavsiye hakettiği kadar sevgi ve saygı gösterin gizemli olun kaçan kovalanır beğeniyosa zaten aşıkta olur.
 23.Yorumcu, emel, kocaeli... 24/02/2008, 02:39
ben de yaklaşık 2 yıldır çıkıyorum onunla ama evliliğe sıcak bakmıyor hatta lafını bile etmiyor. sevmediğini bile düşündüm.. evlenmek bu kadar zor mu ona. ne yapmalıyım. allahım bana yardım et. o evlenme teklif etsin bana gerek kalmadan nolur..
 22.Yorumcu, ASLI, mardin... 09/02/2008, 13:33
erkek denilen cins gerçekten anlaşılması zor bişi bi bakıyosun o istedi bi bakıyosun o sözleri kullanan o deil sanki zor iş yani o yüzden evlilik için çaba harcama bırak o koşsun peşinden nede olsa kaçan kovalanır ;-)olmasada boşver ne kaybettiğini zaman zaten gösterek ona:-
 21.Yorumcu, esma, mersin... 05/02/2008, 21:36
kesinlikle katılıyorum burda yazılanlar cok dogru bencede bir erkegi evlilige yönlendirmek istiyosanız mutlaka annesinin kalbini kazanmanız gerekir unutmyın erkekler annesiz yapamaz:-D:-D:-D
 20.Yorumcu, derya, mersin28... 23/01/2008, 01:11
erkeklere
degerinden fazla deger vermiyeceksin hep agardan satacaksın kendini ve asla yalnız kapalı bi ev ortamında olmayacaksın kazanırsınb
ben öyle yaptım kazandım
 19.Yorumcu, irem, gaziantep... 29/12/2007, 16:20
üzülmeyin kizlar erkeklerin hepsi evlilikten korkuyor bizler için sevgi denince hersey duduyor onlar bizim gibi degil
 18.Yorumcu, ozil, istanbul... 25/12/2007, 17:17
sevgilim var 3 senedir birlikteyiz beraber çalışıyoruz aynı dert bendede var birbirimizi çok seviyoruz ama o evlliliği istiyo ama korkuyo fazla yanaşmıyo bunalıyo evlilikten bahsedince
kaçan kovalanır çok doğru ama çok sevince insanın aklı basında olmuyo elinde degil bazı şeyler
 17.Yorumcu, fatoş, bursa... 12/12/2007, 10:18
CANIM SERDARIM...SENİ ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM BİTANESİ...BENİMLE EVLENİRMİSİN?EĞER AŞKI GÖRMEK İSTEYEN VARSA BUYURSUN BURSAYA GELSİN:-)
 16.Yorumcu, ece_ece, ankara... 10/12/2007, 14:59
arkadaşlar yardım edin delirmek üzereyim bir sevgilim var 8 aydan beri beraberiz ve ben niyetini hala anlayamadım bir ciddiymiş gibi bir de ciddi değilmiş gibi sinyaller veriyor.gerçek niyetini nasılanalrım.önceleri 2 günde bir arayan adam şimdi 7-10 gün arasında arıyor.terk ettim işi gücü bıraktı ve geldi bitmesin dedi annesi hasta ve ev yaptırıyorlar maddi sorunları var sanırım ama söyleyemiyorda bunalr etkili olabilirmi bana yol gösterin peşimden koşması için ne yapmalıyım.o aramayınca ben de aramıyorum ama o aradığında neden aramıyorsun diye dır dır yapmaktan ben sıkılldım artık araıdğında güler yüzle karşılıyorum hiç birşey yok gibi duygularım ıyitirdiğimi söyledim o kadar kolaymı duygularını yitirmek dedi lüten acil cevap yazın27 özlem bolu özellikle senden cevap bekliyorum.hatta seninle msn de bile konuşmak isterim.ben bu adamla evlenmek istiyorum deli gibi seviyorum çünkü
 15.Yorumcu, blueangela87, tokat... 01/12/2007, 21:37
kesinlikle katılıyorum
 14.Yorumcu, ela, aydın... 29/11/2007, 06:06
aslında erkeklerın tabıatı oldukca basıt her ıstegıne ewet demıyceksın hayırıda kabullendırceksın ıstesede ıstemesede sunu söylım bız kadınların erkeklere yaptıramayacagı hıcbırsey yok bunu bılelım yeter :)
 13.Yorumcu, gulya, ankara... 22/11/2007, 18:34
ask bitti seni affedem :-(
 12.Yorumcu, GÜL, istanbul... 20/11/2007, 18:25
ARKADAŞALAR GERÇEKTEN BU SAYFADA GEÇENLER ÇOK DOĞRU BAKIN BEN SEVGİLİMLE TAM İKİ GÜN ÖNCE KAVGA ETTİM VE ÇOK BASİT BİŞEY YÜZÜNDEN BENİ ÇOK KIRDI VE SUÇLU BEN OLDUM, TANIŞTIĞIMIZ GÜNDEN BERİ BENİ TAM TANIMADAN BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLEYEN UĞRUMA ÖLEN İNSAN BUGÜN ARAMIYOR, YANİ BENİM ANLADIĞIM , BUNU BİZ KADINLAR YAPIYOR, AMAN ÜZÜLMESİN KIRILMASIN KIRILSIN EFENDİM ÜZÜLSÜN WALLA UMRUMDA DEĞİL ARTIK BEN ÇOK ÜSTÜNE DÜŞTÜM KAYBETTİM AKLINIZDA BULUNSUN ERKEKLERE FAZLA İLGİ GÖSTERMEYE GELMİYOR KUZUYKEN KURT OLABİLİYORLAR
 11.Yorumcu, meryem, ankara... 20/11/2007, 10:55
benimde sevgilim pek evlilik meraklısı değil işleri yoğun olduğundan çok sık görüşemiyoruz evlilik konusunu ben açmak istemiyorum o sanırım korkuyor bu fikirden onu nasıl ikna edecem bilmiyorum.değerli fikirlerinizi bekliyorum 3 yıldır da beraberiz.
 10.Yorumcu, denizderya, konya... 13/11/2007, 12:50
sevdiğim çocuk benide seviyor evliliğe ikna etmiş olsamda onun maddiyatının evlenmeye yetmediğini biliyorum ayrıca uzak sehirlerde yaşıyoruz bu yüzden evlensek dahi aile bütçesine katkıda bulunmam gerektiğini söylerdi ve evliliğe maddiyat yüzünden sıcak bakamıyoruz
 9.Yorumcu, seyyahi, bursa... 07/11/2007, 10:12
merak ediyorum ama sevgilimle aramızda çok güzel ve kopmayacağına inandığım bir bağ var fakat tek sorunumuz o evlilik konusunda pek aceleci değil nedense.. sanırım evliliğin sorumluluğundan korkuyor anladığım kadarıyla ailesiyle konustuğunu söylüyor ama ailesi hala tanışmya gelmedi ne yapmalıyım ne gibi bir yol izlemeliyim ailesini getirmesi için nasıl ikna edebilirim lütfen cvp!... :-)
 8.Yorumcu, nesli, mersin... 17/10/2007, 14:46
Bence burda söylenenler çok doğru ama biz kadınlar hep bunların tersini yapıp kaybediyoruz:-D
 7.Yorumcu, güzel kız, istanbul... 14/10/2007, 00:15
Benimde ilişkilerim şu ana kadar erkek arkadaşıma çok ilgili ve alakalı olduğum için bitti ama hala burnum sürtünmedi, şu andaki erkek arkadaşımada çok ilgi ve alaka gösteriyorum... Onun sesini duymadan yapamıyorum :)
 6.Yorumcu, ipek, istanbul... 04/10/2007, 09:57
benim öyle bir sorunum olmadı bu yüzden şikayetçi değilim yanlız tek konuda yardıma ihtiyacım var ailesi beni diyarbakırlıyım (oda kastamonu)diye istemiyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum erkek arkadaşıma kalsa şimdi evlenecezde ailesi onu oyalıyı ailesini nasıl ikna edicem bilmiyorum o kadar konuştum olmadı peki sizce ne yapmalıyım yardımcı olacak biri varmı?
 5.Yorumcu, deniz, samsun... 30/09/2007, 18:41
Yorumlara kesinlikle hak veriyorum.Benim de yaklaşık 4 senedir beraber olduğum erkek arkadaşım evlilik denince saklanacak delik arıyor ama ayrılmaya da gelmiyor.Ben de açıkçası beklemekten yoruldum artık.Çok zor olsa da ayrılmaya karar verdim.Sizce ne yapmalı?
 4.Yorumcu, özlem, bolu... 25/09/2007, 12:12
nofri:bende söylenelere katılıyorum.Malesef erkekler üstüne titreyen gözünün içine bakan değil,onu umursamayan o aramadan aramayan sormadan konuşmayan kadınlardan hoşlanıyorlar.ilk evliliğim fazla sevgi ve ilgiden bitti,şaun bir yıldır beraber olduğum bi erkek var aynı hataları asla yapmıyorum ve o bana şuan köle.kesinlikle kaçan kovalanır kızlar tavsiye ediyorum sizede.
 3.Yorumcu, aylin, istanbul... 17/09/2007, 07:19
erkek arkadaşım 35 yaşında, evlenmekten korkuyor evliliğin çok büyük bir sorumluluk olduğunu söylüyor. ona ayrılmak istediğimi söyleyeceğim gün babası vefat etti. :( açıkcası ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. off yaaa
 2.Yorumcu, sarı cadı, ankara... 11/09/2007, 23:10
bence yanlış düşünüosunuz tmm çok şımartmayın ama umursamamazlıkta yapmayın çocu erkek onunla ilgilenen onu düşünen daha dogrusu derlerya üstüne titremek bunu istiolar bence deneyin çok hoşlarına gidio ;-)
 1.Yorumcu, nehir, istanbul... 08/09/2007, 09:48
BENCE BURADA SÖYLENENLER KESİNLİKLE DOĞRU. BİR ERKEĞİ ASLA ŞIMARTMAMAK LAZIM. HER ZAMAN KAÇAN KOVALANIR. O YÜZDEN BİZ DEĞİL ERKEKLER BİZİM PEŞİMİZDEN KOŞMALI. BİRDE BENDEN TAVSİYE O ARAMAZSA SİZ ASLA ARAMAYIN. BIRAKIN ONUN BURNU SÜRTSÜN...

Konu hakkında yorum yaz.

İsim-Rumuz: (Soyad Yazmayın.)
E-mail: (Yayınlanmayacaktır.)
Şehir:
Favori Sayınız:
Konuyla ilgili Yorum yada Mesajınızı Yazınız.
;-) :-) :-D :-( :-o >-( B-) :oops: :-[] :-P
Yorumunuzu göndermek için, resimdeki güvenlik kodunu dikkatli yazınız.(Büyük-Küçük harf duyarlıdır.)



Asortik Şeyler
  • Rüyalar
  • Anketler
  • Tüm Burçlar ve Özellikleri
  • Yemek Tatlı Tarifleri
  • Oyun Bahçesi
  • Sinemalar
  • Güzel Sözlü Mesajlar
  • Düğün Makaleleri
  • Gelin Saç Bakımı
  • 2010 gelinlik trendleri
  • Düğüne Davete giderken
  • Düğün Uzmanı; MyWedding
  • Düğün Müziği Nasıl Olmalı
  • Gelinlik almanın incelikleri
  • Gelin makyajı tüyoları
  • En iyi Düğün için 10 şey
  • Davetiye Kuralları
  • Doğal, yeşil Düğünler
  • Osmanlı Gelinlikleri ve Gelinleri
  • Pırlanta Mücevher Hakkında
  • Gelinlik Seçerken

  • kadin.gifAsıl Makale Ambarı
    Düğün Evlilik Haberleri
  • Pelin karahan gelin oldu gelinlik giydi
  • İmparator Ayşegülüyle evlendi
  • Ünlü dizi oyuncusu, Azeri Manken ile evlendi
  • Düğün 25 Ağustosta
  • Nurşen Vatan Şaşmaz Mutluluğu
  • Sarıyer ve Çelepçi ailelerinin mutlu saatleri
  • Elvan Abeylegesse ve Semeneh Debelie Düğünü
  • Renee Zellweger 2.kere kiminle evleniyorr
  • Düğünde,Gökçe Bahadır hangi tarz gelinlik giyecek.
  • Banu Güven nikah yaptı sonra habere(NTV) çıktı
  • Roofta acayip romantik evlenme teklifi

  • kadin.gifAsıl haberlerin olduğu yer
    İnci Kutusu
  • Güzel Gelinlere,kadınlara faydalı abur cuburlar
  • Düğünden sonra hızla kilo almamanın yolları,dikkat
  • Benim kızım neden hala bekar, evlenmiyor,oğlum!
  • Kadınların erkeklerde en nefret ettiği 20 kusur
  • Evlilikte Gelenekler, Töreler ve 2009
  • Feng Shui ile hayatınıza renk verin, güzelleştirin.
  • Erkeğinizi kan emici haşeratlara kaptırmayın.
  • Düğün ve evlilikten önce seks..
  • Evlenecek gelinlerle ilgili batıl inançlar,
  • Erkekleri sinir etmenin 150 yolu.
  • Çocuklarımız için DİKKAT
  • İnternet evlilikleri kısa mı oluyor acaba?
  • Erkeklere göre ideal kadın tipleri
  • Evlilikte cinsel hayat nasıl canlandırılır
  • Elma sirkesi doğal güzellik iksiri...
  • Adım adım Normal ve Sezaryan Doğum nasıl...
  • Erkeğinizi anlamanın,konuşturmanın yolları...
  • Erkekler neden aldatır..İşte nedenleri...
  • Sevgilinizle ne kadar uyumlusunuz!!Test.
  • Onu evliliğe nasıl ikna edebilirim?....
  • Hangi erkekle evlenilir,hangi erkekle evlenilmez.
  • İlişkilerdeki bilinmeyenler ve önerilerimiz..
  • Erkeklerin vücut tavırları acaba ne anlatıyor..
  • İşte Aşık olduğunuzun ! 50 işareti..
  • İlk adımı siz atmak istiyorsanız burayı okuyun..
  • Aşkınızı devam ettirmenin 99 yolu..
  • Hollywood yıldızlarının makyaj sırları.
  • Tesettür giyim kemik erimesine neden olabilir.
  • Bazı ilginç,güzel Düğün Gelenekleri ve Adetler
  • Kadın olmanın dayanılmaz 100 nedeni ve keyfi
  • Kadın olmanın dayanılmaz ayrıcalıkları,imrene..
  • Kremlerinizi ve Bakım ürünlerini kendiniz yapın
  • Beyler,işte size bir türlü çözemediğiniz,bizlerden
  • Cinsel gücü arttırmanın yolları
  • Cinsel gücü azaltan ilaçlar-dikkat
  • İlk gece monologları

  • kadin.gifAsıl İnci kutusuna girmek için tıklayınız.
    World Wedding Top100
    Mesajlar2005-2006 2007 2008 2009 GelinGaleri Firma Ekle Webmasters Sitene Döviz Kuru Ekle
    Copyright © 2001 2014 Dugunum.Com,Net,Org İstanbul - Tüm Hakları Saklıdır. | İletişim
    Dugunum.Com sitesinin içeriği tasdixlenmiştir, izinsiz kullanmayın